El Club dispossa de dues pistes de terra batuda i una pista greenset (ràpida).
L'empresa TOP TENNIS, centre esportiu dedicat a la formació i perfeccionament d'aquest esport, es fà càrrec de l'escola amb l'objectiu de promoure l'activitat tennística del Club.
La reserva de les pistes de Tennis es podràn fer a travès del botó reserves on-line o bé per telèfon.
ARCADI MANCHÓN
Director tècnic de TOP TENNIS

El principal objectiu és contribuir a que el tennis sigui uns dels principals esports de la comarca i posicionar-nos com a un referent a tot Catalunya. I en segon terme, però amb igual importància, és transmetre als alumnes la nostra filosofia de valors que creiem fonamentals. Volem que els alumnes a més de sortir amb un nivell tennístic alt, també es formin com a persones.

SUNDAY BREAKFAST

Activitat oberta a socis i no socis que volen practicar el tennis entre amics.

Ens trobem a les 9:30 h. al voltant de la taula per esmorzar i es fa el sorteig dels equips a partir dels caps de sèrie peró cada jugador individualment s'enfronta amb tennistes del seu nivell puntuant per el seu equip.

La inscripció es podrà realitzar fins al migdia del dissabte (1 dia abans) trucant o enviant un whatsap al telf. 663.456.653

PROPERES TROBADES TENNIS

7 Octubre 2018

11 Novembre 2018

2 Decembre 2018

Recordem a tots els nostres jugadors que un cop finalitzada la partida s'haurà de passar l'estora a les pistes de terra batuda; s'haurà de practicar l'esport amb el calçat recomanat i en cas necessari regar la pista.