El Club dispossa de dues pistes de terra batuda i una pista greenset (ràpida).
L'empresa TOP TENNIS, centre esportiu dedicat a la formació i perfeccionament d'aquest esport, es fà càrrec de l'escola amb l'objectiu de promoure l'activitat tennística del Club.
La reserva de les pistes de Tennis es podràn fer a travès del botó reserves on-line o bé per telèfon.
ARCADI MANCHÓN
Director tècnic de TOP TENNIS

El principal objectiu és contribuir a que el tennis sigui uns dels principals esports de la comarca i posicionar-nos com a un referent a tot Catalunya. I en segon terme, però amb igual importància, és transmetre als alumnes la nostra filosofia de valors que creiem fonamentals. Volem que els alumnes a més de sortir amb un nivell tennístic alt, també es formin com a persones.

INSTAGRAM ESMORZARS DE TENNIS 2021.jpg
ESMORZARS DE TENNIS 2021

Activitat oberta a socis i no socis que volen practicar el tennis entre amics.

Cada 1er diumenge de mes tindrem una americana de dobles mixta per a jugadores i jugadors habituals de tennis.

L'horari de l'activitat és de 10:00 a 12:00 hores i preguem puntualitat perque gaudim dels partits i per respecte als companys/es.

Es jugaran partits de 30 minuts i farem un canvi de pista i parella segons inscripcions i encreuaments organitzats.

El preu és de 6€ socis i de 12€ els no socis. El pagament es farà en efectiu o targeta a la caseta de l'entrada abans d'iniciar la trobada.

La inscripció es podrà realitzar fins a les 20:00 hores del dissabte (1 dia abans) trucant o enviant un whatsap al telf. 663.456.653

TARIFA PLANA OK LOGO.jpg
Recordem a tots els nostres jugadors que un cop finalitzada la partida s'haurà de passar l'estora a les pistes de terra batuda; s'haurà de practicar l'esport amb el calçat recomanat i en cas necessari regar la pista.