GRÀCIES PATROCINADORS!

GRÀCIES als nostres amics i a l'empenta que ens fan amb la seva publicitat i/o aportacions.

La vostra confiança i estima fa que el Club pugui generar nous atractius a les activitats existents (rankings, esmorzars, americanes...).

A continuació, us presentem breument qui són, què fan i on es troben. Fent click sobre la seva imatge empresarial podreu entrar directament a la seva informació virtual.

GRÀCIES AMICS! GRÀCIES PATROCINADORS!

INTERSPORT PEDRAFORCA

Tot el material esportiu que necessites: primeres marques, descomptes, promocions i el millor assesorament de la comarca ho trobaràs a INTERSPORT PEDRAFORCA.

A més, els socis del Club Les Moreres tenen un descompte del 10% a la botiga INTERSPORT PEDRAFORCA situada al Carrer Sant Magí nº 26 d'Igualada.

Allà trobaràs tots els productes necessaris per anar ben equipat i practicar tot tipus d'esports.

COMERCIAL BLAUTEC S.L.

A Blautec són experts en el funcionament de sistemes, equipaments i accessoris per el tractament i la conducció de fluids tant en instal·lacions industrials com domèstiques.

Ofereixen un  servei especialitzat i personalitzat, rigorós i compromés amb els clients, treballant en equip i millorant continuament.

C/Lecco, 9 del Pol. Comercial 'Les Comes' a Igualada

ALAIN AFFLELOU - DELEGACIÓ IGUALADA

L'esperit del Grup “Alain Afflelou” persisteix a la firma;  un esperit d'innovació que mai descansa, saltant d'una idea a d'altres, d'un èxit a un altre, on saben escoltar i fer contents als consumidors més exigents.

A la delegació d'Igualada situada a la Rambla San Isidre 41 trobaràs la millor opció en salut visual i audiología de la comarca.

GUMÀ ASSESORAMENT I GESTIÓ

Tot el que necessites en assegurances i serveis per a l'empresa.

Més de 40 anys abalen la seva trajectòria empresarial.

La seva oficina està al C/ Balmes n.13 a Igualada.

JOIERIA ROSA LLUCIÀ

Rosa Llucià, gemmòloga i joiera reconeguda a l'Anoia, sinònim d'exclusivitat i qualitat.

El treball que desenvolupen és molt exigent, vigilen tots els detalls per aconseguir els resultats que els clients desitgen: peces belles i creacions úniques.

Podràs conèixer les seves creacions i les marques més conegudes a la joieria que hi ha a la Plaça de l'Ajuntament n.12 d'Igualada.

PLAST NET ANOIA S.L.

Plastnet Anoia, obre les seves portes a l'any 2001 dedicant-nos a la venda de productes i estris de neteja, cel·lulosa i productes químics, satisfent així les necessitats de tot tipus de clients, hosteleria, bugaderia, empreses i col·lectivitats.

Visita'ls al carrer Teixidors n.40 a Vilanova del Camí.

RESTAURANT CAL TARIBÓ

Al restaurant Cal Taribó disfrutaràs d'una gran varietat gastronómica.

Canvien el seu menú amb regularitat per tal d'oferir els millors plats de temporada; aprofitant al màxim els productes de la zona per aconseguir una qualitat inmillorable.

Situat al carrer Les Comes 12 a Igualada.

DL GESTION

DL Gestión empresa especialitzada en el sector de la construcció, fa realitat els projectes dels actuals locals i noves obertures a escala nacional dels seus clients tant a peu de carrer com a centres comercials.

Compten amb un equip de professionals especialitzats en l'execució de reformes i adequacions de locals comercials.

Destaquem pel nostre creixement constant, la nostra innovació i la nostra dilatada experiència en el sector.

Així, el nostre desenvolupament es basa en tres pilars fonamentals: compromís amb el client, aposta per la qualitat i especialització en la diversificació de serveis.