GRÀCIES PATROCINADORS!

GRÀCIES als nostres amics i a l'empenta que ens fan amb la seva publicitat i/o aportacions.

La vostra confiança i estima fa que el Club pugui generar nous atractius a les activitats existents (rankings, esmorzars, americanes...).

A continuació, us presentem breument qui són, què fan i on es troben. Fent click sobre la seva imatge empresarial podreu entrar directament a la seva informació virtual.

GRÀCIES AMICS! GRÀCIES PATROCINADORS!

INTERSPORT PEDRAFORCA

Tot el material esportiu que necessites: primeres marques, descomptes, promocions i el millor assesorament de la comarca ho trobaràs a INTERSPORT PEDRAFORCA.

A més, els socis del Club Les Moreres tenen un descompte del 10% a la botiga INTERSPORT PEDRAFORCA situada al Carrer Sant Magí nº 26 d'Igualada.

Allà trobaràs tots els productes necessaris per anar ben equipat i practicar tot tipus d'esports.

COMERCIAL BLAUTEC S.L.

A Blautec són experts en el funcionament de sistemes, equipaments i accessoris per el tractament i la conducció de fluids tant en instal·lacions industrials com domèstiques.

Ofereixen un  servei especialitzat i personalitzat, rigorós i compromés amb els clients, treballant en equip i millorant continuament.

C/Lecco, 9 del Pol. Comercial 'Les Comes' a Igualada

ALAIN AFFLELOU - DELEGACIÓ IGUALADA

L'esperit del Grup “Alain Afflelou” persisteix a la firma;  un esperit d'innovació que mai descansa, saltant d'una idea a d'altres, d'un èxit a un altre, on saben escoltar i fer contents als consumidors més exigents.

A la delegació d'Igualada situada a la Rambla San Isidre 41 trobaràs la millor opció en salut visual i audiología de la comarca.

GUMÀ ASSESORAMENT I GESTIÓ

Tot el que necessites en assegurances i serveis per a l'empresa.

Més de 40 anys abalen la seva trajectòria empresarial.

La seva oficina està al C/ Balmes n.13 a Igualada.

FUNDICIÓN DÚCTIL FÁBREGAS

Grup Fábregas es dedica a la producció de mobiliari urbà, fundició dúctil i prefabricats.

La filosofía del Grup és oferir un producte excepcional que dóna testimoni per si mateix dels valors de l'empresa.

La qualitat, la innovació, el servei i la competitivitat s'uneixen per desenvolupar tots els seus projectes.

C/ Gran Bretanya, 41 del Pol. Ind. "Les Comes" a Igualada

PLAST NET ANOIA S.L.

Plastnet Anoia, obre les seves portes a l'any 2001 dedicant-nos a la venda de productes i estris de neteja, cel·lulosa i productes químics, satisfent així les necessitats de tot tipus de clients, hosteleria, bugaderia, empreses i col·lectivitats.

Visita'ls al carrer Teixidors n.40 a Vilanova del Camí.

ANOIA CARRETILLES

Reparació, lloguer i venda de maquinària industrial:

Carretilles elevadores, maquinària d'obra pública, mini-excavadores, apiladors,transpalets manuals i maquinària en general.

Els trobaràs a l'Avinguda dels Païssos Catalans 32 Pol. Ind. "Les Comes" Igualada.

JOIERIA ROSA LLUCIÀ

Rosa Llucià, gemmòloga i joiera reconeguda a l'Anoia, sinònim d'exclusivitat i qualitat.

El treball que desenvolupen és molt exigent, vigilen tots els detalls per aconseguir els resultats que els clients desitgen: peces belles i creacions úniques.

Podràs conèixer les seves creacions i les marques més conegudes a la joieria que hi ha a la Plaça de l'Ajuntament n.12 d'Igualada.

CONSTRUCCIONES TRIVAZQUEZ S.L.

Construccions TRIVAZQUEZ  S.L. porta 25 anys de trajectòria empresarial facilitant als seus clients i proveïdors la informació precisa i el contacte directe amb el seu equip humà i professional.

El seu treball, solvència i serietat és la millor carta de presentació.

Obra Nova, reformes integrals, treballs verticals i excavacions.

Pots adreçar-te a la seva nova oficina a la Rambla San Isidre 29 d'Igualada.

RESTAURANT CAL TARIBÓ

Al restaurant Cal Taribó disfrutaràs d'una gran varietat gastronómica.

Canvien el seu menú amb regularitat per tal d'oferir els millors plats de temporada; aprofitant al màxim els productes de la zona per aconseguir una qualitat inmillorable.

Situat al carrer Les Comes 12 a Igualada.

OVER FER FRANS

A l'agència de viatges OVER FER FRANS oferim viatges per gaudir del món del turisme i l'aventura, descobrir altres països, experimentar altres sensacions i conèixer altres cultures.

L'atenció personalitzada i la qualitat en el servei és la nostre filosofía. A més, els nostres sistemes informàtics d'última generació fan posible una resposta inmediata.

Vine i fes els teus somnis viatgers realitat a la nostra oficina d'Igualada a la Rambla Sant Isidre n.9

DL GESTION

DL Gestión empresa especialitzada en el sector de la construcció, fa realitat els projectes dels actuals locals i noves obertures a escala nacional dels seus clients tant a peu de carrer com a centres comercials.

Compten amb un equip de professionals especialitzats en l'execució de reformes i adequacions de locals comercials.

Destaquem pel nostre creixement constant, la nostra innovació i la nostra dilatada experiència en el sector.

Així, el nostre desenvolupament es basa en tres pilars fonamentals: compromís amb el client, aposta per la qualitat i especialització en la diversificació de serveis.