GRÀCIES PATROCINADORS!

GRÀCIES als nostres amics i a l'empenta que ens fan amb la seva publicitat i/o aportacions.

La vostra confiança i estima fa que el Club pugui generar nous atractius a les activitats existents (rankings, esmorzars, americanes...).

A continuació, us presentem breument qui són, què fan i on es troben. Fent click sobre la seva imatge empresarial podreu entrar directament a la seva informació virtual.

GRÀCIES AMICS! GRÀCIES PATROCINADORS!

INTERSPORT PEDRAFORCA

Tot el material esportiu que necessites: primeres marques, descomptes, promocions i el millor assesorament de la comarca ho trobaràs a INTERSPORT PEDRAFORCA.

A més, els socis del Club Les Moreres tenen un descompte del 10% a la botiga INTERSPORT PEDRAFORCA situada al Carrer Sant Magí nº 26 d'Igualada.

Allà trobaràs tots els productes necessaris per anar ben equipat i practicar tot tipus d'esports.

COMERCIAL BLAUTEC S.L.

A Blautec són experts en el funcionament de sistemes, equipaments i accessoris per el tractament i la conducció de fluids tant en instal·lacions industrials com domèstiques.

Ofereixen un  servei especialitzat i personalitzat, rigorós i compromés amb els clients, treballant en equip i millorant continuament.

C/Lecco, 9 del Pol. Comercial 'Les Comes' a Igualada

GUMÀ ASSESORAMENT I GESTIÓ

Tot el que necessites en assegurances i serveis per a l'empresa.

Més de 40 anys abalen la seva trajectòria empresarial.

La seva oficina està al C/ Balmes n.13 a Igualada.

JOIERIA ROSA LLUCIÀ

Rosa Llucià, gemmòloga i joiera reconeguda a l'Anoia, sinònim d'exclusivitat i qualitat.

El treball que desenvolupen és molt exigent, vigilen tots els detalls per aconseguir els resultats que els clients desitgen: peces belles i creacions úniques.

Podràs conèixer les seves creacions i les marques més conegudes a la joieria que hi ha a la Plaça de l'Ajuntament n.12 d'Igualada.

PLAST NET ANOIA S.L.

Plastnet Anoia, obre les seves portes a l'any 2001 dedicant-nos a la venda de productes i estris de neteja, cel·lulosa i productes químics, satisfent així les necessitats de tot tipus de clients, hosteleria, bugaderia, empreses i col·lectivitats.

Visita'ls al carrer Teixidors n.40 a Vilanova del Camí.

RESTAURANT CAL TARIBÓ

Al restaurant Cal Taribó disfrutaràs d'una gran varietat gastronómica.

Canvien el seu menú amb regularitat per tal d'oferir els millors plats de temporada; aprofitant al màxim els productes de la zona per aconseguir una qualitat inmillorable.

Situat al carrer Les Comes 12 a Igualada.

PINTURANOVA
PINTURANOVA.jpg

Empresa dedicada a la aplicación de todo tipo de pintura interior y exterior.

Especializada en la alta decoración de interiores

Contacta con nosotros al correo electrónico info@pinturanova.es o en el 696.529.641.

Síguenos en instagram @pinturanovapintors