A les nostres instal·lacions trobaràs 3 pistes de pàdel.
Jaume Mallart com a coordinador i entrenador del Club s'encarrega de promoure l'activitat, organització dels equips i entrenaments desde nivell iniciació fins a categories superiors les quals realitzen competicions.
La reserva de les pistes de Pàdel es podràn fer a travès del botó reserves on-line, per whatsapp o bé per telèfon.
JAUME MALLART
Coordinador i entrenador de pàdel

L'activitat principal és promoure el pàdel juntament amb els entrenaments.

Americanes, rànquings i torneig són les promocions que mantindran el pàdel en acció.

Entrenaments desde la base fins a categories superiors amb preus interessants per als socis.

SI VOLS MILLORAR VINE A FER CLASSES!

SUNDAY BREAKFAST

Activitat oberta a socis i no socis que volen practicar el pàdel entre amics.

Ens trobem a les 9:30 h. al voltant de la taula per esmorzar i es prepara el quadre d'enfrontaments amb jugadors de la mateixa categoria. Al finalitzar la trobada es farà sorteig de material esportiu, pistes o accés gratuït al gimnàs.

La inscripció es podrà realitzar fins al migdia del dissabte (1 dia abans) trucant o enviant un whatsap al telf. 663.456.653

PROPERES TROBADES PÀDEL

21 Octubre 2018

18 Novembre 2018

16 Decembre 2018

S'haurà de practicar l'esport amb el calçat recomanat. Recordem que nos es pot fer el canvi de costat de pista per sobre de la red. No es permet practicar l'esport sense samarreta.