EQUIPS DE PADEL CAL FONT - LES MORERES

A continuació tenim els equips de pàdel, aquests juguen la lliga PADELCAT en diferents modalitats.

Ademés, el Club posa a la disposició dels jugadors, les equipacions i material esportiu, el qual està disponible tant a la secretaria del Club com a la recepció del gimnàs.

EQUIP FEMENÍ 3a. categoria

Capitana: Susanna Xufré.

Jugadores de l'Equip Cadet Femení::

Ana Ureña, Dolors Riba, Esther Fernández, Gemma Farreras, Isabel Gutiérrez, Judit Gallardo, Lluisa Farré, Maria Fernández, Mònica Aguilar, Olga Sendra, Montse Olivan,  Rosa Llucià, Sonia Díaz, Susana Borràs, Susana Xufré, Tonyi Arribas i Yolanda Fernández

EQUIP MASCULÍ LLIGA SUMMAPADEL 3a Categoria

Capità: Daniel Abulí   Subcapità: Rubén Sáchez

Jugadors de l'Equip Masculí:

Daniel Abulí, Jaume Xaus, Rubén Sánchez, Abraham Costa,

Els resultats i tota la informació actualitzada la podeu veure a les xarxes socials del Club.

EQUIPS FEDERATS

La Federació Catalana de Pádel es juga des de gener fins a desembre i en aquests moments estem acabant de tancar els equips.

Si t'agrada el Club, l'ambient i sobretot el pàdel pots formar part dels nostres equips!

Demana informació i comença a competir amb tots nosaltres.