El Club d'Esports Les Moreres

El clublesmoreres, “Club d’Esports Les Moreres – Montbui-” originàriament, és una entitat de titularitat privada i de caire familiar oberta a tothom que vulgui practicar el tennis en pistes de terra batuda o ràpida, el pàdel en les millors pistes de la comarca, gaudir de la piscina a l’estiu, de les pistes de petanca, d'una pista poliesportiva, parc infantil i també del Bar Restaurant Les Moreres.

Situat en un entorn privilegiat, al bell mig de la natura, al nucli antic de Santa Margarida de Montbui (a l’Anoia), resulta un bon indret com a zona d’esbarjo familiar o punt de trobada, per asseure’s a la terrassa, sortir a caminar, amb btt….

A més, la diversificació de serveis obtinguda amb el conveni signat amb el Centre Wellness de Calfont ens complementa en serveis i activitats i ens dona espais tant outdoor com indoor dels que en són beneficiaris els socis i abonats d'ambdòs centres.

PERSONAL DEL CLUB

Direcció: Toni Burgos

Recepció i activitats familiars: David Farré

Manteniment: Laurence i Josep Mª Hernando

Entrenador de Pàdel: Jaume Mallart

A més de tot el personal disponible a Centre Wellness de Calfont i també l'escola de Tennis Arcadi Manchón.

clublesmoreres@clublesmoreres.cat

HORARI D'ÚS DE LES INSTAL·LACIONS

TEMPORADA HIVERN

• Dilluns de 17:00h a 22:30h.

• De dimarts a divendres: De 10:00h a 22:30h.

• Dissabte i festius: De 9:00h a 14:00h i de 16:00h a 21:00h.

TEMPORADA ESTIU

• De dilluns a divendres: De 9:00h a 23:00h.

• Dissabte i festius: De 9:00h a 21:00h.

El club restarà tancat:

• El 25 i 26 de Desembre i l'1 de Gener

• El 24 i 31 de Desembre i el 5 de Gener es tancarà a les 16h.

JUNTA DIRECTIVA DELS SOCIS

Presidenta: Floren Stösslein

Vice-president: Oriol Vives Miret

Secretària: Natalia Diaz-Guerra